poniedziałek, 30 września 2013

BEACH


Hej hej wszystkim !! Króciutki post o wczorajszej wycieczce na plaże:

Na wstępie muszę powiedzieć, że co tydzień dla full boarders organizowane są wycieczki, żebyśmy się nie nudzili, bo przecież wcale nie mamy do napisania 4567 essay'ów, 2354 zadań matematycznych do rozwiązania i 42525 stron do przeczytania na psychologie  . Czasem wycieczki są dla podstawówki, czasem dla 6th form, a czasem dla wszystkich. Najczęściej zabierają nas do centrów handlowych, na basen, lub bazar- miejsca gdzie można się zrelaksować po ciężkim tygodniu nauki :)
Otóż w ten weekend mieliśmy pojechać na 'white water rafting' z czego wszyscy bardzo się cieszyli, lecz niestety został odwołany <nie wiem dlaczego>. Zamiast tego zostaliśmy poinformowani, że w niedzielę o 6.30 opuszczamy szkołę i jedziemy na plażę. Wszyscy. Obowiązkowo. Juhu.
Po imprezowej sobocie (urodziny kolegi) nic mnie tak nie ucieszyło jak wiadomość o pobudce o 6.00, no ale cóż poradzić. Wstałam, ubrałam się, wsiadłam do autobusu i zpowrotem zasnęłam. Po drodze dostaliśmy śniadanie i styropianowym pojemniku-smażony ryż, jajko, kiełbaski, mandarynka i woda. Po 3 godzinach jazdy dotarliśmy na miejsce, a ja nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Woda, piasek, palmy- widok zapierał dech w piersiach. Zabrali nas na najspokojniejsze,najbardziej relaksujące i ciche miejsce na świecie. Przez kilka godzin po prostu leżałam i rozkoszowałam się słoneczkiem i ciszą. Gdy podniosłam się zrobiłam kilka zdjęć:


widoczki




ja i Elene
















W przerwach pomiędzy nic nierobieniem jadłam. Dostaliśmy obiadek podczas którego po raz pierwszy w życiu spróbowałam krewetek i ośmiornicy :)






pyszotka ośmiorniczka



nie mam pojęcia co to jest



lustrzane odbicie..


klasyk


 DROGA POWROTNA:




Tak więc jest dość późno i nie ma co się rozpisywać. Nakręciłam krótkie wideo z całego dnia, które myślę lepiej odda widoki i atmosferę na plaży. Napisy są po angielsku ze względu na międzynarodowość osób, które chcą je zobaczyć.



No i tekst piosenki nie bardzo pasuje- wiem.. Był to dla mnie spory kłopot, ponieważ szkoła kontroluje internet i blokuje pobieranie wszelkich pirackich plików. Więc mogłam wybierać z piosenek zapisanych na komputerze, a nie mam ich dużo. Potrzebowałam czegoś.. z życiem :) 

5 komentarzy:

  1. Ojezuojezuojezu <3 Zakochałam się w tych krajobrazach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie masz plany na wakacje? Macie tam przerwę wakacyjną wtedy kiedy Polska? Planujesz powrót do Europy w tym czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbliższą przerwę mam za tydzień- half-term break. Moja mam przylatuje do Tajlandii z koleżankami i jedziemy do Kambodży z Annie ( moją najkochańszą współlokatorką). Jestem niesamowicie podekscytowana!! Rok szkolny jest podzielony na trzy semestry i w każdym jest taka przerwa, trwa ona mniej więcej tydzień:) Do Polski lecę na święta, w połowie grudnia, a wracam 6 stycznia. Wakacje letnie mamy podobnie, moje chyba się troszkę prędzej zaczynają i szybciej kończą (początek roku szkolnego to chyba 23.08) Ogólnie to nie mam pojęcia co będę robić w te wszystkie przerwy i wakacje, ale marzą mi się podróże !! Chciałabym lepiej poznać Tajlandię i maksymalnie wykorzystać fakt, że tu jestem i mam 'blisko' do krajów takich jak Laos, czy Wietnam :D

      Usuń
  3. A kiedy odpowiedz na maila?:( + wyjazd wydaje sie udany, obys miala ich jak najwiecej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam odpowiedź, przepraszam, że tak długo to trwało !!

      Usuń